Geplaatst op: 21-10-2022
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

TV en drukwerk in één zuil

TV en drukwerk in één zuil

Met trots presenteren Visit Zuid-Limburg en Hubmedia hun officiële samenwerking op het gebied van folderverspreiding- en informatieverstrekking op 123 locaties van toeristische ondernemers in Zuid-Limburg. Hubmedia breidt hiermee haar dienstverlening uit met nieuwe uniforme drukwerkdisplays, voorzien van een TV-scherm en toeristisch drukwerk. Visit Zuid-Limburg creëert met de samenwerking extra zichtbaarheid naar toeristen, recreanten en inwoners. Beide organisaties zijn verheugd met deze kwalitatieve uitbreiding van hun service. Ondernemer Lars Dorren van Hotel Riche in Valkenburg, is de eerste ondernemer waar de display geplaatst is. 

 

"Wij waren al langer op zoek naar een manier waarop we onze gasten op kwalitatieve wijze van actuele toeristische informatie konden voorzien, liefst digitaal en met drukwerk. Het voordeel van deze display is, dat we er geen omkijken naar hebben omdat Visit Zuid-Limburg inhoudelijk verantwoordelijk is voor de informatie en Hubmedia zorgt voor de fysieke aanvulling op onze locatie. Zo kunnen we meeliften op de herkenbare uniforme uitstraling en bekendheid van Visit Zuid-Limburg en Hubmedia in de communicatie naar onze gast” aldus Dorren.  

 

Toelichting samenwerking 

Visit Zuid-Limburg kan via het distributienetwerk van Hubmedia in Zuid-Limburg gasten in het hele gebied bereiken en zo bijdragen aan de spreiding, verleiding en beleving van gasten. Geheel passend binnen de strategie Visie Bestemming Zuid-Limburg 2030 en een aanvulling op haar eigen netwerk van Visit Zuid-Limburg Experiences, Shops en Servicepunten. Met de investering en de uitbreiding van de folderdisplays met TV-schermen, kan Hubmedia een stap zetten in de vernieuwing van haar dienstenpakket met een partner die inhoudelijke kwaliteit levert en al 137 jaar het betrouwbare en bekende VVV merk is van Zuid-Limburg. Kortom, Visit Zuid-Limburg levert de juiste inhoudelijke informatie en Hubmedia zorgt voor een uitgebreide verspreiding via digitale toeristische informatie en gratis Visit Zuid-Limburg producten.

Topics:Marketing
Trefwoorden: toeristische informatie, folderverspreiding, display

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

23/12/24
Daglichtoplossingen voor hotels en conferentiecentra
Het benutten van daglicht in hotels en conferentiecentra biedt veel voordelen. Het maakt gemeenschappelijke ruimtes aantrekkelijker en zorgt ervoor dat gasten zich prettiger voelen.
23/12/24
Terugblik op de grootste editie van Recreatie Vakbeurs 2024
De afgelopen editie van Recreatie Vakbeurs was onvergetelijk: meer dan 8.000 bezoekers, ruim 340 exposanten en een overvloed aan inspiratie, innovaties en waardevolle ontmoetingen. Een maand later blikken we terug op wat deze editie zo bijzonder maakte.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
20/12/24
Landal bouw Landal Olde Kottink (66 accommodaties)
Landal bouwt aan de 66 accommodaties van het park Landal Olde Kottink. Dit vakantiepark gaat open in...
20/12/24
Tourism Alumni Get-together op de Vakantiebeurs 2025
Ben jij een afgestudeerde van Inholland, NHL Stenden, HZ University, Saxion of Breda University en heb je een passie voor de reisbranche? Dan nodigen we je van harte uit voor het Tourism Alumni Get-together op de Vakantiebeurs 2025.
20/12/24
KLM rondt ombouw naar Premium Comfort Class af
KLM heeft een belangrijke mijlpaal bereikt met de succesvolle afronding van de grootste productwijziging in jaren: de introductie van de Premium Comfort Class.
20/12/24
Zeeuwse vrijetijdseconomie goed voor 3,4 miljard euro
Het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme heeft de totale economische waarde van de vrijetijdseconomie in Zeeland in kaart gebracht. In 2023 genereerde deze sector een omzet van maar liefst €3,4 miljard euro.
20/12/24
Exclusief voor leden
ING: Consumenten houden de hand op de knip
Nederlandse consumenten zijn voorzichtig geworden met geld uitgeven. De hoge prijzen, vooral voor boodschappen en energie, zorgen ervoor dat veel mensen meer gaan sparen. Dat schrijft ING in haar nieuwste analyse.

||| Agenda |||

04/01/25
04/01/25 t/m 04-01-25: Vakantiebeurs voor bijzondere reizen
De Vakantiebeurs voor bijzondere reizen in Amsterdam op 4 en 5 januari is dé plek voor reizig...
08/01/25 t/m 09-01-25
08/01/25 t/m 09-01-25: Travel Trade Days
Va­kan­tie­beurs is het grootste rei­seve­ne­ment van het jaar, al meer dan 50 jaar bekend in ...
27/01/25
27/01/25 t/m 27-01-25: Plant Powered Dinner Talk
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...