In onrustige periode is KLM blij met award voor gastervaring
De World Class Award 2022 voor KLM, Foto: KLM
Het is een mooie opsteker voor KLM. Voor het tweede jaar op rij heeft KLM de APEX World Class Award toegekend gekregen. Dit is een erkenning van klanten en de industrie voor prestaties op thema’s als veiligheid, het welbevinden van de klant en duurzaamheid.
Gastvrijheid en persoonlijk contact staan hierin centraal. De prestigieuze prijs wordt jaarlijks uitgereikt door APEX, de internationale luchtvaartorganisatie die passagiersbeleving beoordeelt. De winnaars worden gekozen op basis van wereldwijde audits en consumentenreviews. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer
Trefwoorden: KLM, gastvrijheid, gastervaring, service, vliegen, luchtvaart