Consumenten maken 1e kwartaal inhaalslag in vrijetijdsbestedingen
In het eerste kwartaal van dit jaar zijn Nederlanders er massaal op uit getrokken, op zoek naar vermaak buitenshuis en vakanties. In vergelijking met dezelfde periode een jaar geleden is de consument nog steeds bezig aan een inhaalslag en is niet op alle fronten de schade van de pandemie al ingehaald. Dit blijkt uit de nieuwste editie van ICS Creditcard Facts*, waarin de Nederlandse creditcardtransacties in het eerste kwartaal van 2023 in verschillende categorieën zijn geanalyseerd.Zo steeg het aantal transacties in het eer...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Dagrecreatie, Horeca, Reis & vervoer
Trefwoorden: horeca, dagrecreatie, attractieparken, reisbranche, bestedingen