Digitale slag maken in de lucht
SAUDIA wil toonaangevend zijn op digitaal gebied. Daarom is de nationale
luchtvaartmaatschappij van Saoedi-Arabië een samenwerking aangegaan met
Accenture, om een digitale transformatie te creëren en uit te voeren die moet
zorgen voor een sterk
gepersonaliseerde ervaring voor de gasten.
De bestaande digitale diensten, zoals
Skysales, moeten verbonden worden.
De koopervaring aan boord, die
wereldwijd bekend staat om de hoge kwaliteit van de koopwaar en de uitstekende
prijs-kwaliteitverhouding, wordt uitgebreid naar haar klanten via online
winkelen. Een ander integraal onderdeel van SAUDIA's klantenervaring is het
uitgebreide inflight entertainmentsysteem dat in 2022 met succes opnieuw werd
gelanceerd en voortdurend wordt verbeterd. SAUDIA is er trots op haar
entertainmentsystemen te kunnen voorzien van een grote bibliotheek met
islamitische inhoud, muziek, films en tv-programma's. Een ander kenmerk dat
zowel door vakantiegangers als zakenreizigers wordt gewaardeerd, is de gratis
hogesnelheids-WiFi aan boord van bepaalde Airbus 330- en Airbus
320-toestellen.
Deze digitale diensten maken deel uit van
SAUDIA's visie om gemak en comfort
te bieden aan de gasten en te
zorgen voor een reiservaring die voor herhaling vatbaar is. Daarmee wordt
duidelijk dat Accenture moet letten op herhaalbezoek voor de vliegtuigen van
SAUDIA. Met de lancering van haar
uitgebreide tweejarige digitale transformatieprogramma bevestigt SAUDIA haar
inzet om alle aspecten van de reiservaring van haar gasten te verbeteren door technologische innovatie. Hoe dat er precies uitziet, is nog
niet duidelijk.
Trefwoorden: vliegen, luchtvaart, klantreis, customer journey
|
|
26/11/24
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
|
26/11/24
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
|
25/11/24
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
|
25/11/24
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
|
25/11/24
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
|
25/11/24
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
|
22/11/24
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
|
22/11/24
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.
|
|
28/11/24
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
|
03/12/24
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...
|
|