Jaarbeurs werkt samen met hotelwebsite Moonback
Gemak bieden in het boeken van hotelovernachtingen.
Koninklijke Jaarbeurs in Utrecht kondigt werk samen met hotelboekingswebsite
Moonback. Jeroen van Hooff, CEO Koninklijke Jaarbeurs: "Wij willen bezoekers,
exposanten en organisatoren van beurzen, congressen en vergaderingen de
allerbeste klantbeleving bieden. Gemak is hierbij essentieel.”
Van Hooff vervolgt: "Bij meerdaagse en internationale bijeenkomsten is het van
belang dat eenvoudig een goede accommodatie in de buurt van Jaarbeurs gevonden
en geboekt kan worden.” Samen met Moonback ontwikkelde Jaarbeurs een
overzichtelijke hotelplattegrond van Utrecht waarop alle aangesloten hotels te
zien zijn.
Een eerlijke boekingssite?
"De samenwerking met Moonback is een weloverwogen keuze.” vertelt Jeroen van Hooff. "Moonback is een eerlijke boekingssite met een gelijke behandeling voor alle hotels. Hotels betalen geen extra commissies om op een hogere plek te komen. Bij Moonback boek je het hotel van je keuze op basis van locatie op de plattegrond. De samenwerking met Moonback biedt niet alleen onze bezoekers en klanten een waardevolle aanvulling, maar is dat ook voor de hotels in en rond Utrecht.”Moonback is in 2020 door een crowdfundingcampagne ontstaan en biedt naast regio Utrecht accommodaties in meer dan 50 steden in Europa. Rianne Klaren, Co-founder en CCO Moonback: ”Ik ben er trots op dat Koninklijke Jaarbeurs ons als partner voor hotelovernachtingen heeft gekozen. Op deze manier zorgen we samen voor een win-win situatie voor de bezoekers, hotels, Jaarbeurs en Moonback.”
Geïntegreerde hoteloplossing bij evenementen
Via de evenementenagenda en de websites van de verschillende beurzen van Jaarbeurs kan eenvoudig een hotel gekozen en geboekt worden. Het platform laat een handige kaart zien met de afstand van Jaarbeurs tot de verschillende hotels. Daarnaast is allerlei stadsinformatie aan de kaart toegevoegd. De samenwerking tussen Moonback en Jaarbeurs is wederom een innovatie waarmee Jaarbeurs ook op digitaal vlak de toegevoegde waarde voor haar gasten naar een hoger niveau brengt.Topics:Evenementen, Horeca, Leisure, Verblijfsrecreatie, Zakelijk toerisme
Trefwoorden: Jaarbeurs, hotel, marketing, accommodatie, evenement