Geplaatst op: 07-09-2023
Auteur: Marc Gerlings

Stip groeit met 40%

Stip groeit met 40%
Vernieuwde website Stip met veel aandacht voor Formule 1 en cruises. Foto: Stip reizen.

Stip Reizen viert dit jaar haar 15-jarig jubileum met een gloednieuwe website. Het jubilerende Stip Reizen heeft dit jaar een spectaculaire groei doorgemaakt, vooral op het gebied van cruisevakanties. Met partners wordt dat aanbod nog verder uitgebreid.

Daarnaast is het Formule 1-project naar Abu Dhabi een groot succes. Komende november brengt de reisorganisatie maar liefst 6.000 Oranjefans naar de laatste F1 race van het seizoen. De reisorganisatie voegt daarnaast rondreizen, fly drives, citytrips en in het najaar ook cruise-only pakketten toe aan haar portfolio.

Partner Traveltek 

Het huidige aanbod van zeecruises, Formule 1-reizen en zonvakanties breidt Stip Reizen op korte termijn fors uit met nieuwe producten. De reisorganisatie voegt rondreizen & fly drives binnen en buiten Europa, citytrips en in het najaar ook cruise-only pakketten toe. Hiervoor zijn ze een samenwerking aangegaan met het Engelse Traveltek, waardoor er toegang is tot meer dan 15.000 cruise-only opties.

Fred Verlinden, directeur van Stip Reizen, benadrukt het belang van deze uitbreiding: "Stip heeft een fantastisch en zeer succesvol jaar met 40% groei achter de rug en daarom is dit hét moment om ons aanbod uit te breiden en verder te investeren in onze producten. Dat doen we onder de vlag van Stip, maar ook via Corendon. De verkoop van de typisch Stip-producten via Corendon is voor beide partijen een waardevolle aanvulling."

De cruisevakanties van Stip Reizen hebben dit jaar spectaculair terrein gewonnen met een indrukwekkende groei van het aantal boekingen. Ook het Formule 1-project naar Abu Dhabi, dat plaatsvindt in november, is een groot succes met een groeiend aantal deelnemende Oranje fans. 

Nieuwe website en mobiele website 

Om de gasten en potentiële gasten nog beter van dienst te zijn, is vandaag de nieuwe website op het Corendon-platform gelanceerd www.stipreizen.nl. Daarnaast is ook een nieuwe mobiele website geïntroduceerd, zodat het nog eenvoudiger wordt om een reis te boeken.

In oktober viert Stip Reizen haar 15e verjaardag groots met meerdere consumentenacties zoals winacties van cruises naar Dubai en Formule 1-reizen. Ook organiseert Stip diverse scheepsbezoeken. Meer informatie hierover is binnenkort te vinden op de website www.stipreizen.nl en via de sociale media kanalen.

Trefwoorden: reizen, touroperator, Stip, Corendon, Traveltek

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

24/01/25
Commissie voor natuurherstel opgericht
Een ministeriële commissie voor natuurherstel in Nederland wordt opgericht. Deze commissie wordt opgericht na twee recentelijke rechterlijke uitspraken om haast te maken met het herstel.
24/01/25
Positief oordeel over drie Limburgse musea
Het provinciebestuur van Limburg heeft het rapport ontvangen van de Visitatiecommissie Provinciale Musea 2024. Voornamelijk is inhoudelijk aar de musea gekeken maar toerisme speelt ook een rol.
24/01/25
Perspectieven op internationalisering in Uncover
We zijn verheugd aan te kondigen dat alle artikelen van de nieuwste editie van Uncover, het jaarlijkse, thematische tijdschrift van de Academy for Leisure & Events van de Breda University, nu online beschikbaar zijn in de kennisbank van NRIT.
24/01/25
Camperbeurs Brabant blijft na eerste succes
De eerste editie van de Camperbeurs in Autotron Rosmalen trok afgelopen weekend meer dan 11.000 bezoekers en was volledig uitverkocht. Het evenement vond plaats op zaterdag 18 en zondag 19 januari en overtrof alle verwachtingen.
24/01/25
Exclusief voor leden
Eurostar boekt recordgroei in 2024 en heeft ambitieuze plannen
Eurostar heeft in 2024 een aanzienlijke groei gerealiseerd, met een stijging van +5% in het aantal passagiers vergeleken met 2023. Deze recordprestatie werd gedreven door een sterke vraag, vooral tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Eurostar gaat investeren in nieuwe treinen en gaat een strategisch partnership met SkyTeam.
24/01/25
Marketing Groningen maakt camperroute
Waarschijnlijk is Marketing Groningen de eerst dmo die een camperroute maakt. De 6-daagse route leidt je van de stad Groningen helemaal langs de parels van de provincie.
24/01/25
Mogelijkheden en risico’s van AI in de toeristische sector
Tijdens de internationale toerismebeurs FITUR in Madrid hebben UN Tourism en hogeschool Saxion een gezamenlijk rapport gepresenteerd. Het rapport, getiteld ‘Artificial Intelligence Adoption in Tourism: Key Considerations for Sector Stakeholders’, onderzoekt het gebruik, de risico’s en mogelijkheden van kunstmatige intelligentie (AI) in de toerismesector.
23/01/25
Exclusief voor leden
Nederlandse Arq hotelgroep onthult groeiplannen
Wat begon met de aankoop van het Haagse Paleis Hotel in september, door Arq hotelgroep groeide eerder deze maand uit tot een collectie van twee met de aansluiting van Kloosterhotel de Soete Moeder in Den Bosch. De groei moet snel gaan, meldt de groep.

||| Agenda |||

27/01/25
27/01/25 t/m 27-01-25: Plant Powered Dinner Talk
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
29/01/25
29/01/25 t/m 02-02-25: Caravana
Van 29 januari t/m 2 februari 2025 is de WTC Expo in Leeuwarden het toneel van Caravana 20...
06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...