Sterke groei voor Eurostar
Afbeelding van Erich Westendarp via Pixabay Eurostar heeft in 2023 18,6 miljoen passagiers vervoerd, een stijging van 22% ten opzichte van 2022. In 2023 wil de spoorwegmaatschappij 30 miljoen passagiers vervoeren. Nederland is een sterke groeimarkt.Eurostar spreekt van een grote vraag op de routes naar Londen, Brussel en Parijs. "Eurostar groeit en in 2023 verwelkomden we in de vijf landen waarin we opereren, veel meer klanten aan boord. Ons doel is om meer passagiers te stimuleren de trein te nemen, wat een win-win is voor zowel onze klanten als de planeet. Ons doel ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: reisbranche, mobiliteit, treinen, treinvakanties
|
|
04/10/24
Ketens worden tot 2040 steeds dominanter in de sectoren horeca en recreatie. Ondernemers doen er goed aan zich te richten op een flexibel en betaalbaar concept. En bedrijven moeten zelf de regie nemen op verduurzamen, anders dicteren ketenpartners die voor je. Dat zijn enkele opmerkelijke conclusies van Rabobank in haar nieuwe Sectorvisie Horeca & Recreatie.
|
04/10/24
Ruim een derde (34%) van de Nederlanders vreest dat vliegen te duur voor hen wordt als de kosten van vliegen verder stijgen. Veel Nederlanders zien in een eerlijkere opzet van de vliegbelasting een oplossing. Dat betekent dat er een meerderheid is voor afstandsafhankelijke vliegbelasting, hogere belasting voor businessclass en een heffing voor transferpassagiers.
|
04/10/24
Onder grote belangstelling opende Waterstate Wellness Hotel woensdagmiddag 25 september officieel zijn deuren. De exclusieve opening begon met een warm welkomstwoord van zowel de directie als de wethouder Joost De Goffau van Goes.
|
04/10/24
Dit jaar beginnen de Halloween Nights extra goed met een vernieuwde parade.
|
04/10/24
Ondernemers en hun personeel worden helaas in toenemende mate geconfronteerd met agressie en geweld....
|
03/10/24
Event Management Group (EMG) en MECC Maastricht gaan samenwerking. Daarmee willen de twee hun marktpositie versterken en de klantervaring verder te optimaliseren.
|
03/10/24
Om aandacht te vestigen op het rijke cultuuraanbod in de stad is Breda Marketing in opdracht van Gemeente Breda gestart met de campagne ‘ZigZag door cultureel Breda’. De campagne etaleert de mix in aanbod, van groot tot ‘klein dat groots is’.
|
03/10/24
Op het Duurzaamheidscongres Kampeerbranche zijn de duurzame kampeerawards uitgereikt. Hertzinger Green Connect,eVentje en De Lemeler Esch gingen er met de Awards vandoor.
|
|
10/10/24
Op donderdag 10 oktober 2024 organiseert de Hotelschool The Hague een Education & Research Day. ...
|
12/10/24 t/m 13-10-24
Tien vooraanstaande Nederlandse campermerken en NKC organiseren een gloednieuw event; Campervan Days...
|
15/10/24
De Academy for Leisure & Events van de Breda University of Applied Sciences organiseert op dinsd...
|
23/10/24
CELTH organiseert in samenwerking met The Travel Foundation de online presentatie van het onderzoeks...
|
12/11/24 t/m 14-11-24
Op 12, 13 & 14 november 2024 vindt de jaarlijkse Recreatie Vakbeurs plaats in Evenementenhal Har...
|
|