Geplaatst op: 08-03-2024
Auteur: Marc Gerlings

Apollo Reizen wordt sponsor NN Rotterdam Marathon

Apollo Reizen wordt sponsor NN Rotterdam Marathon
Apollo biedt onder meer reizen aan voor hardlopers. Foto: Apollo Reizen.
Apollo Reizen kondigt de samenwerking aan met de NN Marathon Rotterdam als officiële sponsor. Met deze strategische alliantie laat Apollo Reizen haar betrokkenheid bij de sport zien vergroot en de NN Marathon Rotterdam ontvangt meer inkomsten.

Voor de deelnemers van de NN Marathon Rotterdam is hardlopen niet slechts een sport, maar een manier van leven - een bron van ontspanning en persoonlijke uitdaging. Deze samenwerking benadrukt deze levensstijl door het aanbieden van sportieve vakanties, waarmee deelnemers zich kunnen voorbereiden op hun uitdagingen of juist kunnen herstellen na hun prestaties. 

"We zijn verheugd om Apollo Reizen te verwelkomen als onze nieuwe sponsor," aldus de organisatoren van de NN Marathon Rotterdam. "Hun toewijding aan het bevorderen van een gezonde levensstijl sluit naadloos aan bij de kernwaarden van ons evenement. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking en zijn ervan overtuigd dat onze deelnemers enthousiast zullen zijn over het aanbod van Apollo Reizen." 

Apollo Reizen, een touroperator ruim aanbod aan sportieve reizen met onder meer hardlopen en triathlon, kijkt met enthousiasme uit naar deze nieuwe samenwerking. "Het is een eer voor ons om sponsor te zijn van de NN Marathon Rotterdam," zegt Robbin de Waal, persvoorlichter bij Apollo Reizen. "We zijn ervan overtuigd dat zowel de deelnemers als de toeschouwers onder de indruk zullen zijn van ons aanbod aan actieve en sportieve vakanties."

Op de vraag of de sponsoring van invloed is op het aanbod van de touroperator meldt Apollo aan NRIT: "Ons aanbod van sportieve reizen staat volledig in het teken van de sporter. Door de sponsoring en de toenemende aandacht voor de marathon, verwachten we een grotere vraag naar groepsreizen diverse thema's, waaronder hardlopen en triathlon."
Trefwoorden: touroperator, sport, reizen, marathon, sponsor

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...