Geplaatst op: 22-07-2019
Auteur: Marc Gerlings

Novotel Amsterdam Schiphol Airport haalt grote klant binnen

Novotel Amsterdam Schiphol Airport haalt grote klant binnen
Foto: Noovotel

Tijdens een ‘exclusief client’ event begin juli, is de samenwerking tussen Novotel Amsterdam Schiphol Airport en Danone gelanceerd. Danone verwacht op jaarbasis zo’n 2500 kamers te boeken en daarnaast zullen meeting en events deels bij Novotel Amsterdam Schiphol Airport georganiseerd worden.


Voedingsmiddelenbedrijf Danone heeft begin mei de deuren geopend van haar nieuwe hoofdkantoor aan de Taurusavenue in Hoofddorp. "Novotel Amsterdam Schiphol Airport is er trots op een van Danone’s preferred hotel suppliers te zijn” aldus General Manager Floris Licht van Novotel. "Het viersterrenhotel ligt op loopafstand van het nieuwe hoofdkantoor. De gasten van Danone – die zullen overnachten in het hotel- zullen voornamelijk internationale medewerkers maar ook zakelijke relaties en klanten zijn”.


Special client event
"Begin juli is er speciaal voor Danone een event georganiseerd door en bij Novotel Amsterdam Schiphol Airport” vertelt Martine Serné, Executive Assistent Chief Commercial Officer bij Danone.
"Wij hebben een uitgebreide rondleiding gekregen langs de hotelkamers en meeting- en eventzalen van het hotel. Daarnaast was er een workshop ‘zelf honing slingeren’ samen met de huisimker. De workshop stond volledig in het teken van duurzaamheid en gezondheid wat goed aansluit bij de visie van Danone 'One Planet One Health’.
De dag werd afgesloten met een high-tea op het terras. De samenwerking tussen Danone en Novotel Amsterdam Schiphol Airport is prettig, ze zijn gastvrij, luisteren naar onze wensen en denken mee met wat wij voor onze gasten en meetings willen”.


De Purple Pony
"Het zonnige terras van Novotel Amsterdam Schiphol Airport is zeer geschikt voor een borrel na het werk” vertelt Licht. "Elke eerste en derde donderdag van de maand, tijdens ‘DJ Thirstdays’ komen de medewerkers van Danone, die zichzelf ‘Danoners’ noemen, graag langs. Zij hebben zelfs hun eigen signature cocktail laten maken -De Purple Pony-".

Trefwoorden: hotel, klant, zakelijk

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.

||| Agenda |||

28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...