Kijk voorbij het aantal views
Zijn merk en influencer authentiek?
Liesbeth Gouda startte op de dag van TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd op 31 oktober met haar tweede bureau Another Destination Story. Met dit bureau adviseert zij DMO’s en organisaties in de branche over branding en het ontwikkelen en neerzetten van een uniek en impactvol verhaal. Dit doet ze onder andere voor Rotterdam Partners, Gemeente Schiedam en VVV Texel. Tijdens haar presentatie ging de merkexpert specifiek in op branding en influencers. Voor de meesten in het vakgebied een lastig onderwerp.Liesbeth Gouda helpt o...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, influencers, influencer marketing