Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 09-09-2020
Auteur: Marc Gerlings

Leidse musea bundelen krachten in landelijke cultuurcampagne

Leidse musea bundelen krachten in landelijke cultuurcampagne
Cultuurcampagne Leiden start in september. Foto: Leiden Marketing.
Acht Leidse musea starten in september samen met Leiden Marketing weer met de Cultuurcampagne. Voor het vierde jaar op rij vindt de samenwerking plaats. 

Een brede samenwerking met DPG Media voorziet een jaar lang in print en online uitingen in onder meer de magazines Margriet, Nouveau, Donald Duck en Flow. Het gaat verder dan alleen de versterking van de stad Leiden als destinatie voor cultuur en musea. 

Met hotel- en dagarrangementen en via nushop.nl wordt komend jaar meer ingezet op daadwerkelijk bezoeken aan de stad. nushop.nl behoort ook tot DPG Media. Dan wordt meer duidelijk over de conversie van de campagne.
Trefwoorden: citymarketing, campagne, communicatie, conversie

CELTH





||| Nieuws |||

25/02/25
Just Eat Takeaway.com overgenomen door Prosus
ust Eat Takeaway.com, in Nederland bekend als Thuisbezorgd.nl, is overgenomen door Prosus.
25/02/25
Exclusief voor leden
TUI biedt vrijetijdsactiviteiten voor locals aan
TUI heeft een nieuw initiatief gelanceerd dat zich richt op lokale ervaringen: ‘Experiences for Locals’. Dit programma biedt unieke activiteiten en uitstapjes aan mensen in hun eigen omgeving, zonder dat ze daarvoor hoeven te reizen.
25/02/25
Vakantieparken dragen bij aan natuur- en waterbeheer op de Utrechtse Heuvelrug
Komende maand start de vakantieparkenpilot van Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug in samenwerking met de Natuur en Milieufederatie Utrecht. Drie vakantieparken – RCN Het Grote Bos, Bos Park Bilthoven en Vakantiepark De Krakeling – nemen deel aan dit project als Hoeders van de Heuvelrug.
25/02/25
Recreatheek zorgt voor meer efficiency en gemak voor gasten
De vorig jaar geïntroduceerde Recreatheek 2.0 is een groot succes. Zo’n 250 bedrijven maken er gebruik van. De Recreatheek is een innovatieve softwareoplossing die animatieteams op recreatiebedrijven helpt met efficiënter en creatiever te werken. Daarnaast kan het reserveringen voor individuele activiteiten en bestellingen verwerken.
24/02/25
Exclusief voor leden
Dubai +9% groei toerisme
Dubai is al een grote bestemming in toerisme en het noteert bijna een groeicijfer van een gazelle. In 2024 nam het toerisme naar deze Arabische destinatie met 9% toe.
24/02/25
Prosus wil Nederlandse Just Eat Takeaway.com overnemen
Techbedrijf Prosus meldt dat het een voorwaardelijke overeenkomst heeft bereikt om Just Eat Takeaway.com (AMS:TKWY) over te nemen. Daarmee krijgt Prosus de vierde grootste maaltijdbezorggroep ter wereld in handen.
24/02/25
Exclusief voor leden
Koen van Aarssen wordt financial director van Munckhof
Koen van Aarssen wordt financial director van Munckhof
24/02/25
Exclusief voor leden
Bouw van Panoramatoren in Hedwigepolder van start
De bouw van de gecombineerde uitkijk- en radartoren op de Panoramaheuvel in de Hedwigepolder kan beginnen. Provincie Zeeland creëert met de uitkijktoren een unieke recreatieve plek in de voormalige Hertogin Hedwigepolder, gelegen in het Grenspark Groot Saeftinghe.

||| Agenda |||

11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...
24/03/25
24/03/25 t/m 24-03-25: 2Daagse Glamping Inspiratiereis
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert van maandag 24 maart 2025 tot en met d...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...